pośrednictwo pracy Szczecin

Praca w administracji – prestiż i wysokie zarobki. Oferty pracy w administracji w Warszawie

Praca w administracji – prestiż i wysokie zarobki. Oferty pracy w administracji w Warszawie

wrz 14, 2017

Szukasz pracy w administracji jako urzędnik, referent, bądź młodszy asystent, a może specjalista do spraw unijnych? Oferty pracy w administracji dają ci wiele perspektyw.
Na rynku jest wiele ofert jednak wymagane są specjalistyczne kwalifikacje oraz umiejętności
Jeżeli interesuje cię praca jako urzędnik państwowy, musisz nastawić się na trudną i wieloetapową rekrutację. Najpierw musisz spełnić wymagania formalne.

Na ogół to wykształcenie wyższe o profilu administracja, socjologia, psychologia, znajomość programów Word i Excel. Następnie zostaniesz zakwalifikowany do drugiego etapu rekrutacji, tutaj czeka cię test kompetencji, w razie jego powodzenia zostaniesz zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną. Zdecydowanie mniej wymagań jest, jeżeli starasz się o pracę w administracji biurowej. Tutaj wystarczy wykształcenie średnie ogólnokształcące, znajomość i umiejętność posługiwania się sprzętami takimi jak drukarka, kopiarka, czy faks. Wymagane też jest szybkie pisanie na komputerze oraz znajomość specjalistycznych programów komputerowych jak i umiejętność fakturowania.
Praca w administracji Warszawa to gwarancja uczciwych warunków i godziwego wynagrodzenia.