lip 30, 2016
Większość z nas spotkała się z pojęciem “leadów sprzedażowych”. Leady sprzedażowe to po prostu nasi konsumenci – osoby zainteresowane kupnem produktu, który spełnia ich wymagania. Leadów używa się zwykle w odniesieniu do marketingu internetowego – są to więc osoby, które pozostawiły kontakt do siebie, zapisały się do newslettera, obserwują fanpage firmowy lub w inny sposób wyrażają zainteresowanie naszą ofertą. Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to więc nic innego, jak po prostu docieranie do kolejnych grup klientów, których zainteresuje nasz produkt lub usługa.
Źródeł pozyskiwania jest bardzo wiele: od content marketingu, aż po rozpowszechnianie plików wideo. Generalna zasada jest prosta: treść internetowa ma zainteresować czytelnika i sprawić, że będzie on chciał pozostawić nam swoje dane. Jeśli dysponujemy odpowiednim budżetem, pozyskiwanie leadów sprzedażowych możemy pozostawić specjalistom – dobra agencja marketingu rekomendacji stworzy dla nas strategię oraz zapewni organizację wszelkich możliwych środków, które pozwolą nam dotrzeć do większej liczby konsumentów, tym samym zwiększą naszą szansę na sukces.
Najnowsze komentarze